Blir väl att gå till skolan imorrn.. mot min vilja. Kan inte va hemma längre bara för att jossan inte är i skolan. haha min tönt :D Iaf kommer dagen gå fram i slow motion tills ja slutar vid fyra. Då ska ja hem och pumpa järnet på gymmet, sen hem och käka tacopaj ♥ och till sist hem till andreas :)
På fredag är ja ju ledig så dej blir NAJS! som alla säger nu förtiden.
Blir förhoppningsvis myskväll med sofia :) På lördag ska ja på middag hos min kära faster och sen på kvällen ska ja till ellinor på lite partaj (: och efter det utgång. Kan bli en hård söndag.. men då kanske bullen kan få äran att ta hand om mej, puss pån (:


Nu ska ja fanken i mej sova tänke jag :) ha det bra, heeeeeeej!

Grattis till min muppunge ronnybög som fyller hela 17 år idag! hoppas på lite firande nåndag?



grattisgrattisgrattis! ω



Kommentera

Publiceras ej