Helllåååå :)
Var och partajade hos tess i fredags, kulkulkul.
Igår skulle jag jossan och lisa haft myskväll.. Vart det så? Lisa ringer mig när jag sitter på tåget - "Vi drar ut kväll?!?!" aejamenar, viiiissttt! Var ju bara att rusta upp för en kväll av festligeheter igen. Vart en jättelyckad förfest utgång och efterfest!
Idag har jag och sebastian snurrat runt på balen i ett par timmar, gick väl helt okej. Det börjar sätta sig lite nu! Och sen ska man ha en klänning och snubbla runt på också... jaaa.
Ae nu ska jag plugga lite religion och svenska, hörs!

5 kommentarer

Emma

22 Apr 2012 17:48

Åh vilken underbart fin klänning, älskar färgen! :)

Anonym

22 Apr 2012 18:33

Tack så mkt! aaa jag älskar också färgen :D

Anonym

08 May 2012 22:35

ÅÅÅÅH VILKEN FIN KLÄNNING IDA!!!!

o duuu med såklart! :D

Sabbie

08 May 2012 22:37

wtf, vet inte om kommentaren kom fram, knäpp dator, så skriver ige!

ÅÅÅÅÅÅH VILKEN FIN KLÄNNING IDA!!!

o du med såklart!! :D <3

idaslidamongoboll

08 May 2012 22:46

Tack så mycket sabbie!! :) <3

Kommentera

Publiceras ej