Höll mitt tal i skolan igår, snackade om livserfarenhet. Gick helt okej förutom att jag pratade i hundra kilometer i timmen, men vad gör det? Hade jag inte gjort det hade talet tagit för lång tid! Fick jättebra creds av min lärare iaf! mmmh nööjd!
Idag har pappsen och jag vart på sjukhuset, lika jobbigt som vanligt att åka in i den där jäkla tunneln... Så nu väntar vi bara på dem goda svaren :) Efter åt åkte vi och köpte glass! :D
Nu ligger jag hos sofisen och kollar på BB och hon får damp på mej varje gång jag frågar nått... kollar ju aldrig på det annars... ajaaaaa.
Imogon blir det att åka till skolan och styra med projektarbetet och studentgrejer, kul! Och på eftermiddagen sen ska jag träffa min ronny och hitta på nått skoj. Sen hem till sofia igen för att jag bor här nu i några dagar framöver, får se hur de slutar...
Bäst i världen!

Kommentera

Publiceras ej